Hubspot Sales

Bespaar een hoop tijd in elke fase van het verkoopproces
 

Krijg een melding als een lead een belangrijke mail opent of wanneer een prospect een document downloadt. Volg elke belangrijke interactie op de voet en sla toe wanneer het opportuun is. 

Waarom Hubspot onmisbaar wordt voor jouw sales

Meer uren in een dag, dat lukt ons wel. Door een aantal taken over te laten en Hubspot op een slimme manier te gebruiken, krijg je meer ruimte vrij. Ruimte die je kan gebruiken om leads op te volgen. 

Automatiseer op een persoonlijke manier

Met een sequentie van gepersonaliseerde opvolgmails en reminders, kan je jouw boodschap op het goede moment nog eens overbrengen. 

Foutloze opvolging

Van de klik op een link tot het openen van een mail. Je kan alles perfect opvolgen. Zo kan je de warmste leads direct bedienen. 

Krijg meer meetings ingepland

Hubspot kan je koppelen aan jouw agenda. Geef de teugels dus aan de klant en jij krijgt een melding. Dat is wat klanten in deze tijden nu eenmaal gelukkig maakt.

Close the deal

De warmste leads kan je sneller en efficiënter gaan afsluiten. Leads komen direct terecht in jouw CRM. Je hoeft geen klantendata meer over te tikken. Weg administratieve rompslomp.

Optimaliseer je sales pipeline

Welke deals werden gewonnen? Welke deals werden verloren? Detecteren we een rode draad doorheen de verloren deals? Moeten we ons sales proces optimaliseren? 

Alle salestools in Hubspot

1. E-mails

Templates om zelf je mails te maken, opvolgen van e-mails (worden ze geopend, waarop wordt geklikt,...), e-mails inplannen en volledige sequenties opzetten. Alles kan in Hubspot Sales. 

2. Documenten

Laad je pitches op in Hubspot en monitor naar wat klanten kijken. Bij welke pagina staan ze het langst stil? Optimaliseer zo je presentaties, pitches en andere documenten. 

3. Meetings

Deel een link met prospecten, klanten en websitebezoekers. Zo kunnen ze meteen een plaatsje reserveren in jouw agenda. Werkt naadloos samen met Google Calender, Office 365,...
 

4. Live chat

Ga direct in gesprek met bezoekers op je website. Automatiseer met een bot de eerstelijnshulp en laat een sales van daaraf het overnemen. 
 

5. Voorspel leads

Geef voorrang aan de warmste leads. Wie gaandeweg over veel data beschikt, kan zelfs gaan voorspellen, in een erg vroege fase, wie meer kans maakt om een lead en/of klant te worden. Weer tijd en moeite gespaard!
 

6. Rapporten

Aanpasbare rapporten om voor te leggen aan jouw baas. Duidelijke metrics waar alle niveaus mee gebaat zijn. Zelf kan je er vanzelfsprekend ook relevante conclusies aan verbinden. 
 

Start jouw groeiplan met een adviesgesprek

Boek een adviesgesprek met Kristof

Wij delen graag
wat wij weten