Hubspot

Ondersteuning voor marketing en sales met een CRM als centraal punt

Hubspot is marketing, sales en service software dat bedrijven in staat stelt om op een organische manier te groeien. Centraal in hun ecosysteem staat een gratis CRM (een Customer Relationship Management maw een systeem waar je relaties en interacties in beheert). Daarrond bouwden ze een marketing hub, een sales hub en een service hub.


Hubspot is trouwens de uitvinder van inbound marketing.

Hubspot graph

De voordelen van Hubspot voor jouw bedrijf

  • centraal systeem voor al jouw klantencontacten
  • mogelijkheid om bezoekers te identificeren (veel meer dan enkel Google Analytics)
  • connecteren met de prospecten en klanten (chatten, bellen, mailen,…)
  • bezoekers indelen in categorieën (klaar voor acties, klaar voor verkoop,..)
  • feedback verzamelen (vonden ze makkelijk hun weg, wat kan beter,…)
  • stappen in het proces automatiseren (bv automatische mail)
  • connecteren met jouw eigen CRM en tools waar je al fan van bent

In een ideale wereld vinden elke dag honderden, duizenden perfecte klanten hun weg naar jouw website.

Tenzij je Google heet, is dit absoluut het geval niet. Daarom is het belangrijk om potentiële klanten de weg te wijzen naar jouw site. Vanzelfsprekend verwacht je dingen van jouw bezoekers. Belangrijke acties, wij noemen ze conversies. Vervolgens moet je elk obstakel om hen te laten converteren wegnemen. Weg frustraties, weg fricties!

Hoe Hubspot zichzelf uitlegt aan de wereld:

Hubspot voor jouw bedrijf? Come on!

Boek een adviesgesprek met Kristof

Wij delen graag
wat wij weten